14 Şubat 2015 Cumartesi

BUGÜN GÜNLERDEN MUTLULUK OLSUN

Günün anlam ve önemindenmi desem yoksa kırmızı rengi ayrı bir severim ondanmıdır bilemiyorum ama bugün sizin için tüm kırmızıları bloğuma topladım tabi eksik olan markalar var artık onlarda bulduğum zaman aralarına katılacak.Bugünkü tercihimi ben Golden Rose yana kullandım.Kıvamı oldukça yoğunmuş biraz sürümü zor oldu .Fırçasıda azıcık kalın diğerlerine göre .Kuruma hızına gelirsek orta hemen kurumadı birazcık suya sabuna dokunmadan bekledim mecburen .Siz hangi markanın kırmızısını seviyorsunuz peki......
NOT:Yorumlarınız kıymetlidir benim için....

4 yorum:

  1. Yes, I follow you on gfc #89, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. canım oje sana çok yakışmış ben nyc markasının red melody isimli bordo kırmızı arası olan ojesine bayılıyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tskederim canım. Nyc markasını bende cok severek kullanıyorum. Sevgilerle....

      Sil