10 Şubat 2015 Salı

RIMMEL LONDON LASTING FINISH FONDÖTEN

Lasting Finish serisinin kırmızı kapaklı olan fondöteni benim favorim diyebilirim.Egerki beklentiniz tam kapatıcılık ve yüzde kusursuz duruş ise bu kırmızı kapaklı Lasting Finish bizim için mükemmel bir seçim.Serinin diğer fondötenlerine göre kapatıcılığı en iyi olan ve gün boyu yüzdeki duruşunu bozmayan bir ürün. 
Normalde karma bir cilde sahibim bazende yağlı oyuzden bu fondöten benim için çok uygun.Uygulamayı süngerle yaparsanız çok daha güzel yüzde dağılıyor.Fondöteni uyguladıktan sonra özellikle T bölgemi Stay Matte Pudra sabitliyorum gün içerisinde parlama yapmaması için .Bendeki rengi 

100 Ivory gayet açık bir ton.
NOT:Yorumlarınız benim için kıymetlidir.

2 yorum:

  1. canım blogun hayırlı uğurlu bol takipcili olsun . blogunu takibe aldım . blogunla birlikte çok güzel dostluklar kuracağına eminim em azından bir tane var :)

    YanıtlaSil
  2. Çok tskederim Tatlım.Yorumun ve güzel dileklerin beni çok mutlu etti.Dostluğumuz daim olsun dileklerimle....

    YanıtlaSil