8 Şubat 2015 Pazar

OLAY TOTAL EFFECTS 7 IN ONE CİLT BAKIM SETİ

Yaklasık 2 yıldır düzenli olarak kullandıgım ve çok memnun oldugum bir seri. Bakalım set içerisinde neler var ve bendeki etkileri nasıl.Serinin topluca fotoğrafı bu sekilde gece ve gündüz kremi, yüz yıkama jeli, tonik, göz kremi ve serum

1-    Yüz yıkama jeli -İçerisinde Peeling etkili mikro -tanecikler var ama yıkama esnasında  krem seklinde oldugu için belli olmuyor diyebilirim. Kullanım sekli günde 2 defa. Kokusu cok güzel ve yıkamadan sonra cilde hafif gerginlik ve temizlik hissi veriyor.Bu jelden sanırım 3 kutu bitirmişimdir ve bittikce stok yapıyorum     2- Tonik-Yıkama işleminden sonra pamuğa birazcık döküyorsunuz tüm cilde yetiyor. Serinlik hissediyorsun bian tüm gözeneklerin açılıyor. Ciltte yapış yapış bir his bırakmıyor kapak kısmıda kullanıma çok uygun.3 kutuda bundan bitti ve 4.açıldı bile 3-Gündüz kremi -Tonikten sonra gözaltlarım hariç tüm yüzüme yediriyorum kıvamı çok ince hemen cilt tarafından emiliyor topaklasma yapmıyor ve nemlendirmesi harika. Sürdükten sonra biraz bekliyorum ve makyajımı yapabiliyorum. Cilde canlılık ve parlaklık veriyor     4-Gece kremi - Yıkama ve tonikleme işlemini gecede uyguluyorum ve enson gece kremini tüm yüzüme hafif masaj yaparak yediriyorum kokusu okadar çok hoşuma gidiyorki ara ara hissediyorum. Gece kreminin etkisi biraz daha yogun sanırım çünkü sabah uyandığımda bunu cildimdeki parlaklıktan görebiliyorum.    5-  Göz kremi - Bu kadar cildine uygulama yaptın göz kremini sürmeyi unuttun diyebilirsiniz Ben göz kremini gündüz kremini sürmeden önce uyguluyorum. Küçük bir miktar yeterli oluyor iki gözüm içinde hafif parmak uçlarımla masaj yaparak yediriyorum  nemlendirmesi güzel sadece gündüz uyguluyorum bu kremi. Gece için kullandığım göz kremi farklı bir marka onuda önümüzdeki haftalarda tanıtmayı düşünüyorum.  6-   Serum - Enson OLAY ürünümüz nemlendirme ve serumun birarada oldugu SPF20 etkili ürün. Bunu açıkcası çok fazla kullanmıyorum bazen gündüz uygulamayı tercih ediyorum aklıma gelirse diğer ürünler benim için yeterli oluyor bu ürünüde seriyi tamamlamak adına arada kullanırım diye aldım. Bu seriyi denemek isterseniz önerebilirim. Fiyat olarak net hatırlamıyorum ama ben genelde indirimleri bekliyorum ve bu ürünlerde güzel indirimler oluyor. Umarım sizin içinde uygun bir seridir .                                    NOT;Yorumlarınız benim için kıymetlidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder