4 Mart 2015 Çarşamba

BUGÜN KİMLER KIRMIZI OJE SÜRDÜ ACABA...


Evet ben bugün kırmızı ojemi sürdüm güzelce fotosunu çektim ve sizlerin beğenisine sundum bile .Kırmızı ve bordo renk vazgeçilmezim arada bahar renkleri kullansamda bu iki rengin değeri başkadır bende .Her kıyafete uyarlar çok şık dururlar tırnaklarıda bir okadar bakımlı gösterirler demi.Bugünkü oje markamız Chıne Glaze kırmızı rengi aslında fazla söze gerek yok rengi dokusu sürümü çok kolay ve çok güzel .Tırnakta 2 kat sürülmüş halini görüyorsunuz  ve üzerinede hızlı oje kurutucu kullandım artık yastık izine sonnnnn...
Eger denemek isterseniz tavsiye ederim....Sevgilerlee...

8 yorum:

  1. Harika bir kırmızı tonu, çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. Çok yakışmış, çok güzel bir kırmızı!

    YanıtlaSil
  3. ben bırazdan surecegım yarın ıcın :) ama bu kırmızı harıka kesınlıkle en yakın zaman da alacagım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim canım senin kırmızı rengide görmek isterim fikir olsun banada

      Sil
  4. Tırnaklarınız çok güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Tskederim tatlım bu güzel yorumun için. Sevgilerle

      Sil