2 Mart 2015 Pazartesi

TIRNAKLARA PÜRÜZSÜZ BİR DOKUNUŞ DAHA

Evet canlarım bugünkü oje misafirimiz Flormarın yeni  CC serisinden Porcelain Pink .Gördüğünüz gibi rengi çok güzel ve çok doğal .Sürümüde kurumasıda kolay fırca izi kalmıyor kesinlikle  kokusuda rahatsız etmiyor Tırnağıma 2 kat uyguladımve üzerinede hızlı oje kurutucu sürdümki malum ojelerimi gün içinde çok yoğun olduğum için geceleri sürüyorum ve bazen yastık izi oluyor ve beni çıldırtıyor bende bunun için ojenin üzerine mecburen oje kurutucu uyguluyorum.
Bu serinin bikaç tonu daha var ilerleyen günlerde onlarda oje tanıtımımda karşınızda olucak .Ben bu rengi çok beğendim siz ne dersiniz tırnağı kusursuz göstermiyormu?
NOT:Yorumlarınız benim için kıymetlidir.

12 yorum:

  1. Tskederim tatlım davetin için hiç kaçırırmıyım çoktaaaan katıldım bile

    YanıtlaSil
  2. Ayy bayildim rengine, hemen alinacaklar listeme eklendi! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür canım beğendiğine sevindim serinin diğer tonlarınada mutlaka bak derim

      Sil
  3. Hosgeldin tatlım ben coktaaan seni takibe aldım bile. Sevgilerle

    YanıtlaSil
  4. rengine bayıldım..hemen almalıyım ;) teşekkürler
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Hiii bayıldım bu ojenin rengineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim canım cok dogal bir renk tavsiye ederim. Sevgilerle

      Sil
  6. Bu ojelerin rengini cok ama cok begendim, not alindi mutlaka edinilecek :) Tesekkurler, Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tskederim canım beğendiğine sevindim umarım sende seversin ojeleri..

      Sil
  7. güle güle kullan canım gerçekten kusursuz göstermiş, istek listeme eklendi.
    Sevgilerimle
    yesilrimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tskederim tatlım diğer renklerinede bakmalısın benceeminim cok beğeneceksin . Sevgilerle

      Sil