5 Mart 2015 Perşembe

PLATES ZAMANI ....


Bugünlük herşeyi bir kenara bıraksakta birazcıkta sağlıktanmı konuşsak acaba.Ben uzun bir süredir plates yapıyorum öyle salonda falanda değil evde kendi spor köşemi oluşturdum gördüğünüz bu 3 lü benim vazgeçilmezim şimdi duyar gibi oluyorum ya ben çalışıyorum evede çok yorgun geliyorum yada çolukçocuk spora vakitmi kalıyor yada bi yaz gelsin sporuda arada yaparım acelesi yok nasıl olsa vs vs... bu liste ve mazaretlerimiz uzar gider ama sonra bibakmışız zaman geçmiş yaz gelmiş yada kilolar almış başını gitmiş ve o en sevdiğimiz elbisenin içine giremiyoruz .Tabiki bunlar bir rüya çünkü biz bakımlı bayanlar asla böyle birşeye izin vermeyiz asla kendimizi ihmal edipte kilo almayız değilmi canlarım.Peki sen nasıl vakit buluyorsun plates için derseniz normalde ben sabah 8 evden çıkarım gün içerisinde çok yoğun çalışırım ve bazen 7 bazende 8 eve girerim biraz dinlendikten sonra sadece 10-15 dk süren ve sadece bikaç hareketin olduğu plates hareketlerimi yaparım ve günü tamamlarım benden keyiflisi yoktur o vakitten sonra. Platesi ben kilo vermek olarak değilde formumu korumak adına yapmayı daha çok seviyorum kilo vericem diyet yapıcam diye başlanan günlerin sonu pek gelmiyor biliyorsunuz. Sporda sağlıklı beslenmekte bizim yaşam tarzımız olmalı herzaman .Herkese misss gibi bir gün diliyorum .Sevgilerle............

8 yorum:

  1. spor aletleri beni yoruyor nedense ;) ben de sağlık için spor yapıyorum.Normalde zayıfım..Hala yaptığım spor olarak evde zumba var..Mükemmel ve yorucu değil..Hatta çok eğlenceli..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım bende normalde 49 kiloyum ama sağlık ve hareket için yapıyorum. Zumba fikri güzelmiş kesinlikle denemeliyim.Sevgilerle

      Sil
  2. Sağlık için hareket, spor şart. Benim de evde böyle bir köşem var. Doğum sonrası kilolarımı verdim. Ama ideal kiloma birkaç kilo daha var. Onlar da gidince harika olacak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hareket şart canım enkısa sürede istediğin kiloya ulaşırsın umarım.Sevgilerle....

      Sil
  3. Ben de hulohop çeviriyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de aynı tempoda çalışıyorum ve ha bugün ha yarın diye erteliyorum çoğu zaman sporu. Her akşam ayırdığınız 10-15 dakika yeterli oluyor mu peki, bir fark var mı vücudunuzda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle fark var canım benim amacım zaten Kilo vermek değil 49 kiloyum şuan plates yaptığım için özellikle karın ve basen bölgeleri sıkılaşıyor daha düzgün görünüyor vucut tabi bu sıkılaşma olurkende kendiliğinden kilolardan gidiyor bence denemelisin zamanla farkedersin vücudundaki değişikliği cok değil 10/15 dk basla istersen zamanını kendine göre uzatırsın. Sevgilerle

      Sil